Is jouw inzamellocatie tijdelijk niet beschikbaar voor batterij-inzameling en ophalingen? Dan kan je een tijdelijke sluiting instellen in MyBebat. Zo weten wij en onze chauffeurs dat er tijdens die periode geen inzamelactiviteiten zijn op je locatie.
Volg deze stappen om een tijdelijke sluiting in te stellen:
- Log in op MyBebat.
- Ga naar ‘Inzameling’ – ‘Inzamellocaties’ in het menu aan de linkerkant.
- Klik in de lijn van de locatie die je tijdelijk wil sluiten op het ‘Meer’-icoon (3 bolletjes) aan de rechterkant
- Kies de optie ‘Tijdelijk sluiten’
Je krijgt nu een venster te zien waarin je de gegevens over de tijdelijke sluiting kan invullen:
- Wat is de reden van de tijdelijke sluiting?
- Gedurende welke periode is je locatie gesloten?
- Is er nog iets dat je ons wil melden over deze tijdelijke sluiting?
Wanneer je alle informatie correct hebt ingevuld, klik op ‘Tijdelijke sluiting instellen’.
Afhankelijk van de reden en periode die je hebt ingevoerd, is het mogelijk dat we een support ticket aanmaken en dat onze medewerkers contact met je opnemen.
Nadat je tijdelijke sluiting is ingesteld, krijgt je locatie de status ‘Tijdelijk gesloten’.
Schoolvakanties
Ben je een school? Dan is het goed om te weten dat wij altijd rekening houden met officiële schoolvakanties en dus nooit ophalingen plannen in deze periodes. Je hoeft dus geen tijdelijke sluiting in te stellen voor een officiële schoolvakantie.