Problemen met toegang tot je account

Kan je niet inloggen op je account? Check dan of volgende oorzaken aan de basis kunnen liggen.

  • Is je organisatie succesvol overgeschakeld naar het vernieuwde portaal MyBebat?
    Om te kunnen inloggen op MyBebat moeten de gegevens van je organisatie worden overgezet van het oude platform (MyBatbase voor deelnemers of het oude MyBebat voor inzamelpunten). Pas nadat je een bevestigingsmail hebt ontvangen kan je inloggen op het nieuwe portaal.

  • Ben je je wachtwoord vergeten?
    Volg de stappen in dit artikel: Wat als ik mijn wachtwoord voor MyBebat vergeten ben?

  • Heb je geen toegang tot een bepaalde pagina op MyBebat?
    Als je geen toegang hebt tot een bepaald deel van het platform, heb je waarschijnlijk niet de juiste rechten. Lees meer over rollen en rechten in dit artikel: Wat zijn de mogelijke rollen en rechten in MyBebat?


Heb je nog steeds problemen? Contacteer dan onze customer service, zodat we zo snel mogelijk een oplossing kunnen vinden.