Als Bebat-deelnemer kun je op verschillende manieren een referentie of PO-nummer aan je facturen toevoegen.
Een specifiek PO-nummer voor elke individuele aangifte
- Log in op MyBebat en ga onder de tab ‘Documenten’ naar de betreffende factuur of creditnota.
- Klik op het document om de details weer te geven.
- Bij ‘Mijn referentie (PO)’ heb je de optie om te klikken op ‘Referentie bijwerken’.
- Daar kan je een nieuw PO-nummer ingeven.
Wanneer je jouw referentie (PO-nummer) aanpast, wordt er een nieuw document gegenereerd ter vervanging van het oorspronkelijke. Je ontvangt daarna ook een nieuwe versie per post of per mail (afhankelijk van je ingestelde voorkeur).
Opgelet: Je kan het referentienummer niet opnieuw aanpassen zolang de wijziging in uitvoering is en er nog geen nieuwe versie van het document werd gegenereerd.
Een algemeen PO-nummer dat geldt voor al je facturen gedurende het jaar
Indien je een algemeen PO-nummer wil gebruiken voor het hele jaar, dan kan je ons dat via e-mail doorgeven. Wij zorgen er dan voor dat dit nummer vermeld wordt op alle facturen die betrekking hebben op je aangifte bij Bebat.
Een PO-nummer voor je jaarlijkse deelnemersbijdrage
Om het PO-nummer voor je jaarlijkse deelnemersbijdrage op te vragen, neemt Bebat contact met je op. Binnenkort krijg je ook de mogelijkheid om zelf je PO-nummer toe te voegen via het portaal.
Heb je vragen over het toevoegen van een referentie? Neem dan contact op met onze klantendienst.